Update Sympa HR – nieuws van de ontwikkeltafel

24-11-2016 15:02

Sympa HR: update werknemersomgeving
Sympa HR is gestart met de volgende fase in zijn ontwikkeling. We hebben een update gelanceerd waardoor de werknemersomgeving toegankelijker en eenvoudiger in gebruik is geworden.

De basisgegevens zijn herzien, zodat een gebruiker alle gegevens over de werknemer in één oogopslag kan bekijken. De basisinformatie is te verdelen in twee kolommen aan de bovenkant van de pagina.
Daarnaast is de opzet van de formulieren en profielen aangepast. In plaats van een keuzelijst worden de omschrijvingen weergegeven als tabbladen, en zijn afhankelijk van het aantal tabbladen direct zichtbaar. Indien de tabbladen niet passen op één scherm, worden de resterende formulieren en profielen aan de rechterzijde als uitklapbare keuzelijst zichtbaar.

Profielen worden niet meer weergegeven aan de rechterzijde van het scherm, maar zijn te openen onder de basisgegevens. Vergelijkbaar met de weergave van een formulier.

In de toekomst zullen organisaties die gebruik maken van een eigen Sympa omgeving ook in staat zijn de user interface te personaliseren door het toepassen van een eigen stijl, identiteit en manier van werken.


De update kan op verzoek worden doorgevoerd, en zal voor het einde van dit jaar automatisch binnen alle Sympa / HAES Online omgevingen geactiveerd worden.

Bent u geïnteresseerd in de nieuwe weergave, dan kunt u ons bereiken op support@haes.online / 024-7600770. Of neem contact op met uw HAES HR-professional.



Training en opleiding


Webinars, Kennissessies en Trainingen / HAES Online

Wilt u meer weten over onze HR-Software / HR-Analytics of wilt u uw kennisniveau verhogen? Wij bieden diverse mogelijkheden:

  • Webinars         
    Voor wie wil weten hoe Sympa/HAES Online eruit ziet en voor gebruikers die hun basiskennis willen opfrissen.
  • Kennissessie     
    Voor wie overweegt met Sympa/HAES Online te gaan werken en uitgebreid inzicht wil hebben in de mogelijkheden.
  • Training             
    Voor gebruikers van Sympa. Basis admin training / Reporting / Gebruikersrechten.

    Aanmelden voor een Webinar of Kennissessie is mogelijk via onze website (agenda) of neem contact met ons op.

    Uiteraard kunnen we ook trainingen en workshops op maat voor u verzorgen en is het mogelijk in te zoomen op de specifieke onderdelen van de software. Hierbij valt o.a. te denken aan modules zoals het Personeelsdossier, Functioneringsgesprek, Arbeidsovereenkomst, Verlofregistratie, Bedrijfsuitrusting en een Kandidaat Volgsysteem.
     
    Meer informatie over de webinars en kennissessies: Webinars en kennissessies.

Deel dit bericht

Wij werken voor: